Translate

13 Mayıs 2014 Salı

Hırka

                             HIRKA





Bu yazlık hırkayı  Alize diva ile ördüm. 


                            HIRKA








Umarım beğenirsiniz dostlar. Yazlık bir hırka örneği paylaştım sizlerle.

                              HIRKA









Pudra rengi ördüğüm bu hırkada Alize Cotton kullandım.


                             HIRKA 





Bu hırkayı da Alize Puffy ile ördüm.

                                     HIRKA
           




Yine Alize Cotton ile ördüğüm tasarımı bana ait bir hırka.




                                HIRKA












Tığ işi bu motifli hırkayı Alize Cotton'un pembe tonlarını kullanarak yaptım. 


Bu hırkada da gri renk ağırlıklı.Sevgili arkadaşım Fatma için.



Bu pembe hırka da kız çocukları için uyarlandı.Arkadaşım Fatma'nın kızı Sema'ya yaptım. 
Anne kız birlikte takılıyorlar artık.

                        HIRKA






Gri tonları kullandığım bu hırkayı tığ işi motiflerle ve işlemelerle de süsledim.




Yeni başladığım sipariş hırkanın motifleri.













 İşte final. Güle güle giy Duygucum.

Hiç yorum yok: